AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 18, 2013, 01:50:50                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop, vind je onder de paarse faq-knop of door op het logo te klikken.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 6 Omlaag Print
Auteur Topic: Hobbies  (gelezen 5293 keer)
Newana
Gast
« Gepost op: Februari 17, 2009, 02:12:18 »

Ik heb best veel hobbies! Ik houd van lezen, schrijven, films kijken, filmen, tekenen, muziek maken, koken/bakken, computeren...

Met name muziek maken is een hobbie waar ik veel mee doe – ik studeer aan het conservatorium voor docent muziek. M'n hoofdinstrument is piano en daarnaast zing ik, speel ik viool, gitaar, blokfluit, wat basgitaar en wat drum (dit moet ook voor mijn studie).

En jullie!?
Ienepien
Permanent AVEN Resident

Ik ben de enige echte AVENOMA.

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 17, 2009, 02:15:17 »

Hahaha, mijn hobby is Avennen. Grin Grin Grin
Newana
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 17, 2009, 02:20:53 »

Yo, zelfs op google kan ik daar niets over vinden. Wat de heck is Avennen!? :|
Ienepien
Permanent AVEN Resident

Ik ben de enige echte AVENOMA.

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 17, 2009, 02:22:52 »

Rollol Rollol Rollol

Jij bent echt een newbie. Rollol Rollol Rollol

Avennen is gewoon hier regelmatig (te vaak) vertoeven. Op Aven, dus Avennen. Grin Grin Grin
Newana
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 17, 2009, 02:27:37 »

Grin

Met vallen en opstaan leert men lopen  angel
pinky
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 17, 2009, 05:11:47 »

Haha, weer wat geleerd!