AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 18, 2013, 01:50:50                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop, vind je onder de paarse faq-knop of door op het logo te klikken.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 6 Omlaag Print
Auteur Topic: Hobbies  (gelezen 5293 keer)
Newana
Gast
« Gepost op: Februari 17, 2009, 02:12:18 »

Ik heb best veel hobbies! Ik houd van lezen, schrijven, films kijken, filmen, tekenen, muziek maken, koken/bakken, computeren...

Met name muziek maken is een hobbie waar ik veel mee doe – ik studeer aan het conservatorium voor docent muziek. M'n hoofdinstrument is piano en daarnaast zing ik, speel ik viool, gitaar, blokfluit, wat basgitaar en wat drum (dit moet ook voor mijn studie).

En jullie!?
Ienepien
Permanent AVEN Resident

Ik ben de enige echte AVENOMA.

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 17, 2009, 02:15:17 »

Hahaha, mijn hobby is Avennen. Grin Grin Grin
Newana
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 17, 2009, 02:20:53 »

Yo, zelfs op google kan ik daar niets over vinden. Wat de heck is Avennen!? :|
Ienepien
Permanent AVEN Resident

Ik ben de enige echte AVENOMA.

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 17, 2009, 02:22:52 »

Rollol Rollol Rollol

Jij bent echt een newbie. Rollol Rollol Rollol

Avennen is gewoon hier regelmatig (te vaak) vertoeven. Op Aven, dus Avennen. Grin Grin Grin
Newana
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 17, 2009, 02:27:37 »

Grin

Met vallen en opstaan leert men lopen  angel
pinky
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 17, 2009, 05:11:47 »

Haha, weer wat geleerd!

Mijn hobby's; Lezen, films/ Tv kijken, Avennen, schilderen, tekenen, kleding maken, spulletjes opknappen (meubels), koken/ bakken/ braden, filmpjes maken, naar het theater gaan, zelf toneel spelen en dat was het dan ongeveer wel.

Helaas kan ik niet alles tegelijk en soms ook tijden niet doen (heb in geen twee jaar meer kleding gemaakt, bij gebrek aan goed naaimateriaal en genoeg geld), maar vind het nog steeds allemaal leuk om te doen. Ach, ik ben een tweeling, ik blijf heen en weer wapperen met wat ik wil. Dus ook met mijn hobby's. Dan maar veel hoor! Hahaha!
Rhapsody
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 17, 2009, 08:16:43 »

Hahaha, mijn hobby is Avennen. Grin Grin Grin

Cool

Rhapsody
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 17, 2009, 08:22:14 »

Mijn grote hobby is ook altijd muziek geweest, ik heb er alleen geen tijd meer voor vanwege mijn studie.
Ik heb 4 jaar dwarsfluit gespeeld, heb saxofoon gespeeld, accordeon, blokfluit, xylofoon, 7 jaar gedrumd, overig slagwerk, elektrisch gitaar, spaans gitaar, en speel nu een beetje banjo, dat is pas leuk! Ik ben gek op muziek maken en het gaat ook vanzelf, ik kon vroeger alles oppakken en bespelen. Maar heb nooit muzikale ambities gehad, die hebben altijd bij de tekenkunst gezeten. Dat was ook altijd een hobby, maar daar ben ik nu mijn werk van aan het maken.

Verder is mijn allergrootste hobby, beter gezegd ontspanning, dvd's kijken, beter gezegd series kijken, sit-coms met name.  Heerlijk, ik ben echt gek op een goede sit-com.  Cheesy

Ik heb nog wel meer hobbies, maar daar is dit forum niet groot genoeg voor, ik heb erg veel interesses.
sutoroberi_sheku
Mega Mitosis
**

De aardbei

« Antwoord #8 Gepost op: Februari 18, 2009, 12:03:48 »

Mijn hobbies, zijn lezen, tekenen, schrijven, films, avennen. bakken doet ik wel eens graag. tutten e.d doe ik ook graag.
opmaken en kleding maken voor gigs en conventies. de voobereiding ervoor is erg leuk. driekwartier met je haar bezig zijn 
Naaien en ontwerpen van kleding doe ik graag. tevens het internet afstruinen voor inspiratie.
verder alles Japans! land, mensen, taal, eten, fashion, gewoonten, rare fratsen, de humor. eigenlijk alles dus
Newana
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 18, 2009, 11:47:45 »

Jodels Rhapsody, we moeten een keer samen spelen! Accordeon is een geweldig instrument voor een straatmuzikant! Dan wil ik eventueel wel zingen angel  Wellicht is er iemand anders die ons kan helpen met het wisselgeld - ik verwacht immers grote sommen! Iemand interesse?

Oh Pinky en sheku, kleding maken lijkt me ook zo geweldig! Ik heb er alleen het geduld niet voor :/ Het naaien gaat schots en scheef en de maten kloppen niet.. Ik heb een keer een poging gedaan, als ik straks thuis ben kan ik er wellicht een foto van sturen.. Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar project runway, dan lijkt het me zo cool om dat zelf ook te kunnen!

Mijn broertje is ook helemaal into Japan, hij is nu bezig de taal te leren ^^. Afgelopen zomervakantie ben ik er twee weken geweest. Ik was er samen met twee Fransosen die mij een beetje door Tokyo leidden.. Nu hebben zij mij vooral de steden laten zien - flats en wolkenkrabbers, VEEL reclame, VEEL mensen... Ik houd juist meer van natuur en heb daarom niet echt van de vakantie genoten.. Maar de cultuur vind ik er geweldig! De mensen zijn/doen zo sociaal! Hebben volgens mij echt tig woorden om iemand te bedanken of te groeten. Ik weet nog dat iemand pratend uit een restaurant liep en op straat gewoon door praatte. Toen ik vroeg wat zij zei werd mij uitgelegd dat ze nog bezig was te bedanken  Tongue De mensen zijn er qua uiterlijk vond ik trouwens ook heel mooi! Nu lijken ze in mijn ogen allemaal vrij veel op elkaar dus :p als er één iemand mooi was was de ander dat ook al gauw, maar goed...
sutoroberi_sheku
Mega Mitosis
**

De aardbei

« Antwoord #10 Gepost op: Februari 18, 2009, 12:08:43 »

.......jaloers............ Embarrassed

Grin Grin

Dan moet je in Kyoto e.d zijn. Dara heb je die tempels en typische Japanse tuinen.
Ik ben me a;ltijd aan het kwellen door hun schoonheid *zucht*
Volgt ie een cursus, of volgt ie een studie Japans. want ik wil ook nog een cursus gaan doen. Ik heb er ooit een gedaan,
maar daar had ik niet zoveel aan. was langer bezig met reizen (was in Eindhoven) dan dat ik daar wat leerde, helaas
Newana
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 18, 2009, 12:21:56 »

Ben geloof ik ook in Kyoto geweest en heb inderdaad ook de tempels gezien.. Japanse tuinen geloof ik niet.. Één dag van de vakantie spendeerden we op een eilandje. Daar hebben we een berg beklommen (ik was de enige die dat geweldig vond!) en de herten liepen er gewoon rond! Verder was daar een leuk marktje met allemaal typisch Japanse spullen. Echt geweldig! Maar verder tjsa... de steden zijn veel van hetzelfde, als ik er één heb gezien heb ik het wel weer gehad. Zo ook bij de tempels. De eerste vond ik hardstikke bijzonder. Interessant om te zien wat voor rituelen ze daar volgen. Maar na de eerste had ik het wel weer gezien.

M'n broertje heeft een cursus Japans gedownload. Zal hem er eens naar vragen. Verder weet ik dat Rosetta Stone (ook te downloaden) een geweldige talencursus is voor elke taal!
Rhapsody
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 18, 2009, 05:24:48 »

Jodels Rhapsody, we moeten een keer samen spelen!

Vroeger kon ik het wel, maar nu jammer genoeg niet meer.  Undecided
Zou het weer eens moeten proberen.
solo
Mega Mitosis
**

« Antwoord #13 Gepost op: Februari 19, 2009, 12:18:14 »

1 van mijn hobbies is AVEN  LEZEN  Rollol Rollol
en daar gaat al veel tijd in zitten schater

Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken
Ienepien
Permanent AVEN Resident