Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Provincie

Gestart door Ahanna, februari 14, 2009, 02:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MarkA

Deze thread was wel ontspoord zeg. ;D

Ik ben trouwens geboren in Gelderland en woon nu in Utrecht :o
Then, if you don't believe it all the magic is dead

FlowerPower

Limburg (België)  ;D

Shopverslaafde

Shopverslaafde x

Jovi_Hobbes

Leuk hoor, zo veel nieuwe Belgische leden  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Roos1984

Arnhem, Gelderland!
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

ezeltje

Antwerpen, één van de districten aldaar. Fijn dat er nog mensen uit de buurt zijn. :cheerleader:

marlex


Uffie

Zuid-Holland (eerst studie, daarna werk), geboren en getogen in Limburg.
Is there any escape - A guy called Gerald

rianne


NEWxRELIGION

Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

KevinvE

Brabander die niet plat praat en niet van carnaval houdt. Dat kán, net als mens zijn en geen behoefte hebben aan...

Jovi_Hobbes

 :D We hebben hier wel eerder een Brabander gehad die zichzelf opsloot met carnaval, dus we weten dat er carnavalhatende Brabanders bestaan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

KevinvE

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 13, 2012, 09:04:58 PM
:D We hebben hier wel eerder een Brabander gehad die zichzelf opsloot met carnaval, dus we weten dat er carnavalhatende Brabanders bestaan.

Haha zo erg is het bij nou ook weer niet.
Het is net als met seks: het bestaat rondom me heen, ik hou er niet van, maar ik sluit me ook niet af van de wereld. Ze doen maar, ohne mich.

Volgens mij is Carnaval trouwens nog slechts voor een minderheid in Brabant echt belangrijk. De jeugd laat zich nog vollopen, sommige carnavalsverenigingen doen hun leut, maar het is net als met de kroegen: de tijd verandert, mensen zijn meer op zichzelf en de centen zijn langzaamaan op. Prima toch?

bman


petra1963

Citaat van: KevinvE op januari 13, 2012, 11:36:18 PM
Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 13, 2012, 09:04:58 PM
:D We hebben hier wel eerder een Brabander gehad die zichzelf opsloot met carnaval, dus we weten dat er carnavalhatende Brabanders bestaan.

Haha zo erg is het bij nou ook weer niet.
Het is net als met seks: het bestaat rondom me heen, ik hou er niet van, maar ik sluit me ook niet af van de wereld. Ze doen maar, ohne mich.

Volgens mij is Carnaval trouwens nog slechts voor een minderheid in Brabant echt belangrijk. De jeugd laat zich nog vollopen, sommige carnavalsverenigingen doen hun leut, maar het is net als met de kroegen: de tijd verandert, mensen zijn meer op zichzelf en de centen zijn langzaamaan op. Prima toch?

Ik ben een carnavalshater. Mijn familie komt niet voor niets van beide kanten uit Friesland !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)