Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Provincie

Gestart door Ahanna, februari 14, 2009, 02:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik geloof dat ik ook tot die categorie behoor  :D : genetisch zuidhollander/limburger, in opvoeding zuidhollands/west-brabants en echt groot geworden in oostbrabant. En een beetje A ook nog (hoewel ik me daar wellicht een héél klein ietsiepietsie beetje aan het ontwikkelen ben).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ken88


anonymous


Brummetje

Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

myra

Citaat van: Evelyn Quinto™ op februari 04, 2011, 08:54:03 PM
antwerpen!  :]

(zijn er eigenlijk nog mense van antwerpen?  :P)

Ik denk dat Petlovertje ook van Antwerpen was, maar ze is niet meer actief nu

Fricai

Ene 'Traveller' ook volgens mij.

Maar ontopic; Familie komt uit Holland, opgegroeid in Zeeland en nu aan het studeren in Gelderland. :)

Bonnie

Ik kom uit Noord-Brabant
schenk nooit je hart volledig weg, want al het mooie is slechts een korte heerlijke droom

Dutchamoeba

Hoe is het carnaval daar?

Bonnie

Het is in volle gang! Maar ik doe er niet aan mee, ik heb daar geen zin in en ik moet gewoon werken. :)
schenk nooit je hart volledig weg, want al het mooie is slechts een korte heerlijke droom

Dutchamoeba

Met werken verdien je geld, met carnaval verdrink je het ...

Mannetje

Géén zin om in een apenpak jezelf klem te zuipen?

Bonnie

 :schater: Nee daar heb ik zeker geen zin in. Ik ga liever met mijn normale leven verder en laat liever het aan anderen over om zich klem te zuipen in een apenpak.
schenk nooit je hart volledig weg, want al het mooie is slechts een korte heerlijke droom

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Dutchamoeba

In een kattenpak melk drinken. Daar heb ik dan weer wel oren naar...

Aénas