Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Provincie

Gestart door Ahanna, februari 14, 2009, 02:39:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

eefje

Ik woon in de provincie utrecht. Maar ik ben opgegroeid in zuid-holland.

Ish.

Opgegroeid in (Nederlands) zuid-Limburg, daarna een aantal jaren in Noord-Brabant gewoond, tussen de boeren, en nu woonachtig (en studerend) in Gelderland. Maar ik werk nog in Brabant en ik heb toch echt een Brabants hartje!

Linny

opgegroeid in noord-braband, nu studerend in (Nederlands)zuid-limburg

Weatherly


SoulDragon

hah, zag ik toch op de eerste pagine dat er niet veel Limburgse aseksuelen waren...nou hier zijn ze dan hoor :)
Ik ben zelf geboren en getogen in Zuid-Limburg (NL) tot mijn 16e, nu woon ik in provincie Utrecht.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Koffie

Ik geloof dat ik de eerste Zeeuwse ben die zich meldt. :)
Als baby woonde ik in Den Haag, toen heb ik nog heel even in Harlingen gewoond en daarna, toen ik net 2 was, ben ik in Goes terecht gekomen. Tussendoor nog even een jaartje in Breda gewoond omdat ik daar een tijdje op de Sociale Academie zat. Maar dat is 'eeuwen' terug.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

mimsel

Ik heb tot mijn bijna 5e verjaardag in Limburg gewoond en woon nu in Zuid-Holland, vlak bij Rotterdam

fee23


Lizzie7

Oost-Vlaanderen / Vlaams-Brabant
Geboren, opgegroeid en gestudeerd in Oost-Vlaanderen, maar momenteel werkende in Vlaams-Brabant, waar ook de helft van de familie zit.

Isis


Dutchamoeba

Ah leuk, een noorderling! Ik kom uit Groningen.

Fricai

Citaat van: Koffie op augustus 14, 2012, 06:26:41 PM
Ik geloof dat ik de eerste Zeeuwse ben die zich meldt. :)

Ik heb de eerste 18 jaar in Terneuzen gewoond. :P

Isis

Oh wat leuk Dutchamoeba, ik woon in Paterswolde... heel dichbij Groningen :wave:

Appel


Dutchamoeba

Citaat van: Isis op september 19, 2012, 09:58:38 AM
Oh wat leuk Dutchamoeba, ik woon in Paterswolde... heel dichbij Groningen :wave:

Dat is inderdaad heel dichtbij! Wat leuk! Ik heb zelf altijd het idee dat noorderlingen nogal ondervertegenwoordigd zijn op deze site... :wave: