AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 19, 2013, 12:34:18                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: websites voor aseksuelen  (gelezen 3501 keer)
myra
Gast
« Gepost op: December 27, 2008, 11:43:48 »

contactsites :

www.asexualitic.com
https://www.platonicpartners.co.uk/platonic_love.php
www.platonischerelaties.com   nieuw
www.ace-book.net

verwante site  : http://www.celibrate.org/

een forum voor aseksuele lesbiënnes : http://z4.invisionfree.com/Asexual_Lesbians/index.php
« Laatste verandering: April 05, 2011, 11:02:01 door myra » Gelogd
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 15, 2009, 04:56:01 »

Goed bezig Myra  Clapping

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #2 Gepost op: November 02, 2009, 10:09:41 »

Moeite waard om eens naar te kijken... weet je of er al veel leden zijn op die datingsites?

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
[E:V/E-LYN]™
Asexy
**

Movies own my pants!

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 12, 2010, 11:00:22 »

Ik heb ooit eens een account aangemaakt op die asexualitic site,
stonden wel amper mensen op van belgie of nederland.
Maar het ergste was wel dat ik werd lastig gevalle met een hoop privé berichten van mensen die volgens mij gezien niet asexueel waren.. of mij wouden bekeren of weet ik het. Was wel redelijk annoying

You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
myra
Administrator
The Atrix Has You

love is friendship set on fire...

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 13, 2010, 12:20:13 »

Ik ben er ook eventjes lid geweest, maar had er eigenlijk met niemand contact. En idd, bijna geen Nederlandstalige mensen. Undecided

keltickitten
Member
*

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 08, 2011, 10:13:30 »

Ik heb ooit eens een account aangemaakt op die asexualitic site,
stonden wel amper mensen op van belgie of nederland.
Maar het ergste was wel dat ik werd lastig gevalle met een hoop privé berichten van mensen die volgens mij gezien niet asexueel waren.. of mij wouden bekeren of weet ik het. Was wel redelijk annoying

Toen iemand mij eens wou bekeren, vroeg ik hem ik hem dan ook de Bijbel mocht voorlezen en begon over het Evangelie. Gelukkig heb ik godsdienstlessen gehad op school en buiten het feit dat sommigen nu misschien gaan denken dat ik om religieuze redenen geen zin heb ik seks, ga ik er van uit, dat sommigen echt zo dom zijn mijn point niet begrepen te hebben.
_dystopian_
Amoeba Colony
*

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 18, 2012, 05:17:53 »

Toen iemand mij eens wou bekeren, vroeg ik hem ik hem dan ook de Bijbel mocht voorlezen en begon over het Evangelie. Gelukkig heb ik godsdienstlessen gehad op school en buiten het feit dat sommigen nu misschien gaan denken dat ik om religieuze redenen geen zin heb ik seks, ga ik er van uit, dat sommigen echt zo dom zijn mijn point niet begrepen te hebben.

Ik zou scientology kiezen dan... ik hou er nogal van om hun "geloof" uit te leggen aan mensen  Tongue

Ontopic: Bestaan er ook fora voor grey-asexies of niet? (ik zit tussen grey-a en aseksueel in denk ik, vandaar dat ik zulke verhalen is wil lezen).
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 18, 2012, 01:39:13 »

Ik snap de vraag niet precies.
Maar is er een subforum 'The Grey Area' op het engelse AVEN forum, dat vind je misschien interessant?

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 20, 2012, 02:42:40 »

Ik denk dat die aseksuele contactsites al zo kleinschalig zijn dat een aparte site voor Grey-A's al helemaal niet van de grond zou komen. Ik denk dat je andere Grey-A's wel op de aseksuele contactsites kunt vinden.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: