AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Juni 20, 2013, 02:51:20                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: heeft het te maken met onze leeftijd?  (gelezen 2351 keer)
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #15 Gepost op: November 16, 2005, 12:31:19 »

Liegen? Ik heb wel eens gezegd dat ik een enorme bedtijger ben, maar dan met zo'n gezicht dat ze wel konden weten dat dat niet waar was, maar dat ze in ieder geval niet zouden weten wat de waarheid dan wel was. Nu draai ik er een beetje om heen bij de mensen die het toch niet goed zouden opvatten, en zou ik het eerlijk vertellen tegen de rest.
Zo vaak wordt het trouwens niet gevraagd. De gesprekken op mijn werk bijv. gaan wel vaak over sex. Maar meer over algemene dingen. Iedereen heeft een grote mond, maar niemand zegt echt iets over zichzelf. Ik moet daar altijd wel erg om lachen.
Gisteren hoorde ik trouwens een goede tip. Als je een seksuele vriend(in) hebt, en je hebt geen zin, trek dan van die panty kniekousen aan. Schijnt dat alle lust vergaat.  Rollol Sorry, alleen een tip voor vrouwen... hoewel, een man in panty kniekousen... Clapping

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
Tempesta
The Atrix Has You

« Antwoord #16 Gepost op: November 17, 2005, 04:17:30 »

Als ik in dat soort discussies terechtkom, gooi ik er altijd een paar sarcastische opmerkingen doorheen, waarbij iedereen denkt dat ik een grapje maak. Idioten  schater.
Ik zal er zelf nooit over beginnen, maar als zoiets aan mij gevraagd wordt zeg ik het wel. Beetje verdekt misschien, ligt er ook aan wie  het is en of ze echt geïnteresseerd zijn.

Those who mind don't matter.
Those who matter don't mind.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: