Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Brummetje's fanclub

Gestart door Ereinion, september 30, 2008, 10:20:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

We kunnen een Amerikaans kussengevecht houden. Iedereen neemt zijn eigen kussen mee!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ja, ik stop de mijne vol met knikkers, wedden dat ik win  ;)  En vervolgens niet kan slapen op mijn harde kussen  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

O, ik heb zo'n schuimrubber geval met nekbobbel. Die slaat niet zo lekker. :D

Sismo

Liggen er in je verhuurhuis geen lekkere verenkussens?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

O ja, genoeg. Moet ik die allemaal meenemen? ;D

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Brummetje

We schuiven wel een paar bedden tegen elkaar. :D :schater:

Bij mij thuis? 8) Wie kan wanneer?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Brummetje


Sismo

* Sismo pakt snel haar kussen van het bed......BANG!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

* Ienepien rent snel naar haar huisje, en grist alle kussens die ze kan vinden, en gooit er twee naar Sismo, en twee naar Brummetje.

(ik bewaar er nog een paar, voor wie nog op komt dagen) :D

Brummetje

* Brummetje staat weer op en pakt twee kussens. Bang, Sismo's hoofd tussen de kussens.
;D


Ienepien

Oei, Sismo, je oortjes....... :o

* Ienepien pakt nog twee kussens en mept ze naar Brummetje toe.........raak!!!!!!!!!!!!!