Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wist je dat...

Gestart door Brummetje, september 02, 2008, 07:00:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

ik mijn haar ga millimeteren! ;D

Ienepien


Brummetje

ja en ze zijn 1 cm lang !

nee wil het gewoon heel graag. ;D

Ienepien


Ereinion

 :klap: dat is de enige reden die belangrijk is! Lijkt me wel eng hoor.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

Gaan ze op een ander forum zitten zeuren dat ik er dan niet representatief uit zie.
Hoezo niet? Als je er gewoon vrouwelijke kleding bij draagt, oorbellen in en je opmaakt, wat is er dan mis mee?

Ienepien

Brummetje!!!!!!
Laat je op dat andere forum toch niet zo op je kop zitten.
Wij zijn hier gewend, om iemand te respecteren zoals hij/zij is, wat hij/zij doet, denkt of zegt, ik begrijp niet, dat ze je daar zo op de kast kunnen jagen.
Ga er anders weg, als je je er niet begrepen voelt. :knuffel:

Jovi_Hobbes

Representatief? Da's het stomste woord dat ooit is uitgevonden. Je moet lekker doen wat je zelf wilt en zolang je er niemand pijn of verdriet mee doet is alles goed, toch?
Wel stoer hoor, ik zou het niet durven.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Je moet toch representatief zijn voor jezelf? Nou bij jou is dat milimeters! En als het niet meer past laat je het gewoon weer groeien. Lekker doen waar jij je prettig bij voelt. Ienepien heeft gelijk, als ze je niet accepteren bij dat andere forum, dan kun je er altijd weg.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

ik een baan heb!!! (jaja ff weer OT)

Brummetje

Maar ik ben nu inene bang dat als ik het doe, dat ze me ontslaan...

En vragen is ook zo raar: "Ja vinden jullie het ok, als ik mijn haar millimeter?"...

Ereinion

Gefeliciteerd! Wat voor baan heb je?

Ik kan me voorstellen dat je het vreemd vindt om dat te vragen. Maar aan de andere kant; het laat wel een stukje betrokkenheid naar die baan toe zien. Je doet niet zomaar wat, maar overlegt eerst. Misschien kun je ook eerst bij een collega waar je goed mee op kan schieten peilen hoe ze bij jou op het werk denken over milimeters.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

Als medewerker klantenservice. ;D

Zou het heel jammer vinden als hun zouden zeggen: Nee dat hebben we liever niet dat je dat doet.

Ienepien

Het gaat er bij klantenservice toch om, hoe je de klanten te woord staat? Of je vriendelijk bent, en ze probeert te helpen?
En hoe je er dan uitziet is toch niet van belang? Ja, iemand met heel veel tatoeages of piercings in het gezicht ofzo, dat zal wel afschrikken. Maar een keurig verzorgd kapsel is toch juist mooi? :-\

Brummetje

Ja zo denk ik er ook over! Heb al make-up gekocht en zal, als ik het eenmaal heb, ook kijken wat er niet zo leuk bij staat qua kleding. Moet sowieso wat kleding wegdoen. Mijn kast puiltĀ  uit. ;D

Maar schijnbaar vinden die anderen het echt totaal niet kunnen :-X en is er ook helemaal geen discussie over mogelijk volgens iemand.
Nou ja dan niet he. ;D