AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 23, 2013, 01:00:29                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] Omlaag Print
Auteur Topic: Partner gevonden via dit forum?  (gelezen 13965 keer)
phoebe
Member
*

« Antwoord #90 Gepost op: Januari 10, 2011, 03:30:36 »

Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!  cake cake cake

Hobbels zorgen juist voor een intensievere relatie: dan is juist de communicatie goed.

Zijn jullie nu beiden asexueel??

ezeltje
Amoeba
*

« Antwoord #91 Gepost op: Oktober 05, 2011, 04:06:16 »

knuffel

ik zie wel niet direct in waarom je in een relatie moet zijn om te knuffelen
kom gerust ff langs voor een knuffel Grin

Dat gaan we zeker doen. Het zou tof zijn dat als je elkaar ziet dit gewoon kan, zonder meer. Al iets gemakkelijker bij a-seksuelen lijkt mij want "het sexgedoe" vervalt daar dan.
ezeltje
Amoeba
*

« Antwoord #92 Gepost op: Oktober 05, 2011, 04:12:01 »

Daar sluit ik me ook helemaal bij aan!
En mijn ervaring tot nu toe is dat een relatie met een seksueel iemand toch erg lastig is. Of je moet toegeven aan zijn seksdrang of het levert alleen maar frustraties en verwijten op.

Zo is dat, volledig waar. Clapping
ezeltje
Amoeba
*

« Antwoord #93 Gepost op: Februari 12, 2012, 02:50:28 »

knuffel

ik zie wel niet direct in waarom je in een relatie moet zijn om te knuffelen
kom gerust ff langs voor een knuffel Grin

Dat is toch zo ongelofelijk mooi gezegd en ongelofelijk echt belangrijk. Waarom moet je een relatie hebben voor een knuffel. Dit kan echt tussen vrienden maar is niet ingeburgerd. Volgens mij kan zelfs quasi alles tussen vrienden omdat het seksuele er niet is en er dus geen probleem mag zijn van iemand anders die zich aan de kant geschoven voelt.
Allen die net als ik vinden dat in vriendschappen net zoveel kan als in een relatie (uiteraard zonder de seks) verenig u. We zouden ons leven er een stuk aangenamer door kunnen maken want eenzaamheid, geen klankbord hebben, geen affectie voelen daar gaat een mens letterlijk innerlijk aan dood. Is echt niet goed voor de mens die gemaakt is als sociaal wezen en deze dingen gewoon nodig heeft.

Kom allen gerust af  knuffelknuffelknuffel voor iedereen
Mannetje
A-phrodite

« Antwoord #94 Gepost op: Februari 24, 2012, 10:50:26 »

Mensen moeten meer proberen vanuit hen hart te gaan leven, in plaats van hen verstand. Dan denk ik dat er onder andere iiets meer  geknuffeld zal worden.
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: