Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie zegt dat sexuelen de standaardnorm zijn ??

Gestart door Flinty, mei 29, 2008, 12:32:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flinty

Waarom zouden de sexuelen niet een naam moeten krijgen als een uitzonderingspositie.

Waarom zouden er stiekemtjes niet meer Asexuelen zijn als sexuelen.
Wie bepaald dat !!

Hoeveel gelukkige sexuelen zijn er eigenlijk ??

Waarom niet omdraaien ??

Zijn er werkelijk zoveel stellen die een normale,gelukkige sexuele maar vooral qua intimiteit een bevredigende relatie hebben ??

Ik weet het niet, maar zou wel 1 van diegenen willen zijn onderhand.


Groetjes van Flinty

Sta met je rug naar het verleden, en het gezicht naar de toekomst !!

Ereinion

Tja, ik denk wel dat we een minderheid zijn tov de seksuelen. En biologisch gezien is aseksualiteit niet echt handig, natuurlijk. Maar ik denk inderdaad dat er ook in heel veel relaties tussen twee seksuelen 'problemen' zijn op seksueel gebied. Je bent nooit helemaal hetzelfde.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha, seks is niet echt makkelijk. Ook daarin moet je je in een relatie aanpassen aan elkaar. Voor zover mogelijk dan! Maar ik snap je frustratie. Waarom niet eens even andersom. Dat anderen eens in de uitzondering staan! Dat zou wel makkelijk zijn! Wie weet, in de toekomst!

Ereinion

Volgens mij was Flinty toch seksueel?

Wel leuk trouwens dat juist jij (Flinty) het omdraait!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Flinty

Groetjes van Flinty

Sta met je rug naar het verleden, en het gezicht naar de toekomst !!

pinky

Nou ja, soms kan sex in plaats van dingen toevoegen juist dingen verpesten. Dus daarin snap ik heel goed dat er aseksuelen zijn. Ik kan het worden uit principe, maar ja, wie schiet daar nu iets mee op? Maar toch, ik denk dat aseksueel zijn in sommige gevallen zoveel handiger is dan seksueel zijn. Maar goed, eerlijk is eerlijk. Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met mijn seksuele gevoelens. Het maakt toch een boel makkelijker. Doch zou ik het een keer omgekeerd zien helemaal niet erg vinden!

Ienepien

Maar jij bent ook al zo "ingeburgerd" in het asexuele gebeuren. Jij snapt precies hoe wij denken en doen.
Dat is een stuk makkelijker. :D


petra1963

Leuk dat je het omdraait, Flinty !  :D Maar ik zie het niet snel gebeuren.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Austen

Waarom seksuelen de norm zijn, is volgens mij hetzelfde als waarom hetero's de norm zijn: anders roeit de mensheid zichzelf toch uit?

pinky

Haha, nou ja...ik denk dat wij mensen daar ook wel weer iets op vinden. Maar natuurlijk heb je wel gelijk! Lekker logisch weer!

Ereinion

Maar de wereld is al zo vol, dus vind ik dat aseksualiteit en homoseksualiteit beter is.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Groot gelijk hoor

*hmm, geeft wel iedereen gelijk he?*

Austen

Citaat van: Ereinion op juni 03, 2008, 04:54:56 PM
Maar de wereld is al zo vol, dus vind ik dat aseksualiteit en homoseksualiteit beter is.  ;)

Ja, ergens zijn aseksuelen en homoseksuelen dan net goed, want wij houden de wereld in balans, zoals de Spaanse griep.

petra1963

Nou, de Spaanse Griep.. :-\ er zijn denk ik positievere en vleiendere vergelijkingen, toch ?

Of begrijp ik jouw gevoel voor humor hier niet ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)