Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aanpassingen forum

Gestart door bebe, maart 23, 2008, 09:49:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Nee, zonde van het papier. ;D

Sismo

 ;D Wel in kleur doen dan hè?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Nee, dat helemaal niet. Ik krijg alles wat in kleur moet tegenwoordig allemaal alléén maar in het rood. :banghead:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, en ons ben sunig, dusse.................. :P

Sismo

 ;D Bij mij is zwart op....ook zunig!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Gabrielle

Ik kreeg hier ook al de melding dat mijn kleuren bijna op waren. De kredietcrisis breidt zich uit...

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ienepien op oktober 18, 2008, 10:58:42 AM
Nee, zonde van het papier. ;D

Probeer het dan uit met een onderwerp van maar 2 of 3 pagina's...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Dus niemand van jullie heeft het ooit geprobeerd? :-\

ChibiFirli

Ik heb geen printer (zo kan ik geen papier verspillen ;D), dus heb ik het kunnen testen. Op afdrukken klikken geeft mij gewoon een weergave van het topic die minder kleur e.d. heeft. Vooral tekst. Wel het hele topic voor zover ik kan zien. Dus dat kan wel enkele pagina's zijn. In ieder geval makkelijk om een deel te kopiëren en in een ander bestand te plakken en dat af te drukken.

Misschien zijn het gewoon spammers of bots die het web doorzoeken! :o
De printpagina is ongetwijfeld makkelijker te automatisch interpreteren door een programma dan de normale voorstelling.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Gabrielle

Ik heb net de knop afdrukken eens aangeklikt. Daar heb je toch helemaal geen printer voor nodig?
Het lijkt me wel handig als je onderwerp van begin tot eind wil lezen.

Ienepien

Wat knap van jou. :klap: Ik heb het nooit gedurfd.
Maar zulke nieuwe mensen, daar zijn we blij mee. :knuffel:

pinky

Aah, gewoon makkelijker te lezen! Kijk, nou begin ik het te snappen! Hahaha!