Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Nu Ereinions boek uitgegeven gaat worden, willen we natuurlijk wel bijhouden hoe het allemaal gaat, waar het te koop is, hoe beroemd ze al is etc! Eigenlijk gewoon alles, behalve je pincode (hoewel, als het boek een bestseller is geworden...;))
Dussuh, ter ere van onze eerste bijna beroemde schrijfster, een eigen FANCLUB!!!  :afro:

Ienepien

Cool! Ik word lid. Hoeveel kost dat per jaar? :D

Ereinion

Eén  :cake: .
En da's heel goedkoop, want ik heb de neiging nogal eens  :cake: uit te delen.  :D
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Oh, ik voel me zo vereerd met deze fanclub!   ;D
Zo heel veel valt er nog niet over mijn boek te vertellen. Ik krijg blijkbaar binnenkort een contract. (en ik weet helemaal niets van contract en ben veels te goedgelovig, dus ik laat er wel even iemand anders naar kijken)
En het wordt meteen in twee talen uitgegeven, Nederlands en Engels. Het criteria van veel grote uitgeverijen is dat ze liever boeken uit het engels vertalen, omdat die beter zouden zijn dan Nederlandse boeken, haha.  :P En daarom hebben die mij afgewezen. Zouden ze nou via een omweg heel veel spijt krijgen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Tuurlijk!!!!!!!!!!!

Hierbij alvast mijn contributie.  :cake:

Ereinion

MMM, lekker Ienepien!
*vraagt zich af waarom ze niet meer contributie vraagt*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ik betaal maar meteen voor de komende tien jaar  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:. Ik vergeet namelijk altijd op tijd te betalen... :-[

Maar als ze het in het engels gaan uitgeven he, dan is het helemaal zeker dat het een bestseller wordt. Ik ga hier vast reclame maken hoor! Heel california heeft je boek al gekocht voordat ie uit is. Let maar op!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

MaankindJ

hehe uber
ik schrijf mij ook in  :cake:
krijgde dan ook maandelijks zo een infokrantje ofzo??? :D
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

Een update via deze site, is dat ook goed? En volgens mij wil de uitgever graag dat ik een weblog bij ga houden op hun site, maar wat dat precies moet gaan worden weet ik niet.
Maar als iemand graag een clubblad wil maken, ga je gang.  ;) Ik heb er geen tijd voor, ik moet zorgen voor een volgend boek (gelukkig telt dat inmiddels al bijna 400 pagina's, dus als ik eens last krijg van een writersblock, dan valt het niet zo op)

Weet je, ik bedacht me vandaag opeens dat als iemand mij vraagt wat ik voor beroep doe, dan kan ik oprecht zeggen dat ik schrijver ben. Dat is zo cool!  :pinguin:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ienepien

Niet weggooien, hoor, die thriller. :o

Ik ben er gek op. Ik bestel hierbij al een exemplaar, och, doe ook gelijk de vertaling maar. :D

pinky

Tsja, ik heb al een heel verhaal in mijn hoofd die ik nog eens wil opschrijven, maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Ik heb er nu ook de tijd nieteens voor. Maar ik heb het verhaal al een paar jaar. Ik heb het ooit ens gedroomd en het was zo'n gave droom dat ik hem gewoon op moet schrijven! Dus die tijd ga ik ooit eens vinden en ik hoop maar dat het dan uitgegeven wordt.
TRouwens, Ereinion. Weet je al wat de naam van het boek wordt? Of mag je dat nog niet verklappen?

Ereinion

#13
Pinky, bij mij begon het ook met een droom, dus je weet nooit wat daar nog van kan worden.  ;D Ik had het geluk dat ik vlak na die droom twee weken vakantie had, dus in die tijd heb ik het hele verhaal zo'n beetje op papier gezet.

Eigenlijk moet je gewoon beginnen, ook al is het middenin het verhaal. Begin gewoon met een stuk dat je zelf erg leuk vind om over na te denken en op te schrijven, de rest komt daarna wel. En laat je ook gewoon verrassen tijdens het schrijven. Ik ben mijn hoofdpersoon wel eens kwijt geweest, maar daar komen hele interessante dingen uit.

Het gaat Hydraga heten, naar het land waar het zich afspeelt. (titels bedenken is echt supermoeilijk)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Wat een schrijvers onder ons!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-