Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik wist ook niet ( meer) dat Jovi met die studie vertaler bezig is.. * Schaam... schaam*
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Het is nog niet vertaald hoor. Dus Jovi komt nog steeds in aanmerking  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik was toen nog niet in beeld, dus wist het ook niet. ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Oké, zal het maar verklappen. Ik heb bij een heleboel onderwerpen het knopje "alles gelezen"  ingedrukt, dus er is me nogal wat historie ontgaan.
Maar als ik overdag online ben en ik heb alles gelezen, dan kijk ik naar: wie is er online, en dan zie ik, dat er weleens een gast iets aan het lezen is, dat ik niet ken. Zo lees ik toch nog wel wat historie. Er zitten best interessante dingen bij.

Heb ik nu gemeen gespeeld? :-[

pinky

Haha, neej hoor. Ik heb bij aanmelden alleen de interessante onderwerpnaken eruit geplukt en ben die gaan lezen. VErder niets. Voel je dus niet schuldig!

Sismo

Als je nu lid wordt is het toch ook niet meer te doen, om alles wat voorafging te lezen! Na 2 weken vakantie ben ik nog niet eens bijgelezen.... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

En toch moet alles blijven, vind ik. Je kan niet alles eruit gooien wat ouder is dan een jaar ofzo.
Soms kan een nieuwe er veel aan hebben om die oude topics te lezen.
Heb pas het oude verhaal van Viper en Sjef gelezen in: bekeken van de andere kant. Zéér interessant.  :klap:
Zou iedereen moeten lezen.

Sismo

Tuurlijk moet alles blijven, het is de geschiedenis van het Nederlandse Aven!  :flic:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Maar ik kan me bij een Newbie voorstellen, dat je niet weet, waar je moet beginnen. :o
Ik had dat ook. :D

Sismo

Ja, dat had ik ook (en werd na een half jaar na start van het forum al lid). Daarom wijzen we vaak ook op de Faq.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ienepien op november 12, 2007, 10:20:01 AM
Maar ik kan me bij een Newbie voorstellen, dat je niet weet, waar je moet beginnen. :o
Ik had dat ook. :D

Vooral niet in de buurt van de Onzin komen, lijkt mij. Dat scheelt al heel veel tijd  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


pinky

Dat scheelt echt ZEEËN van tijd! Pfoeh!