Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ienepiens Eigenste fanclub!

Gestart door pinky, januari 30, 2008, 04:40:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ja, hier voel ik me bij thuis.
Nu nog een schaap met lammetjes............. ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Berg-schaap in plaats van berggeit die ook ni doorheeft da je ni op uw eigen moeder moet klimmen! :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Moeder Schaap trekt een lijdzaam gezicht  ;D... lieve foto.

En  :wave: aan clubeigenaar Ienepien!

Ienepien

Waar heb je die nou gevonden? Ze lijken echt wel van ons. ::)

Lief van je, dank je wel. :knuffel:

Rush`

 :rollol: Er wordt met fanclubs gestrooid vanavond ;D

The circle is through the looking glass

pinky

Haha, jaloers?

Aah, deze fotos zijn ook al zo cute! Nou Ienepien, je verdient het gewoon omdat jij ook superlief bent!  :knuffel:

Ienepien

Wacht maar tot je me een keer in het écht meemaakt. :rollol:

Ienepien

Ik zal hier mijn fanclub even voeden:
Jullie weten (of anders nu), dat ik diabetes heb. En om de 14 dagen moet ik een dag 5x bloedtesten, door een vingerprikje bloed op te zuigen met een teststripje, zodat je de waardes op het apparaatje kan lezen.
Nou gisteren was weer zo'n dag.
Waardes waren 7,7 /7,8/16,4/10,2
Terwijl die waardes eigenlijk tussen de 4 en de 7 mogen zitten. Grandioos fout, natuurlijk.
En die 16,4 was na de avondmaaltijd. Altijd als ik knoflook eet (wat ik in de gahaktballen had verwerkt) heb ik een uurtje erna, en de rest van de avond een enorme dorst, droge tong, droge mond.
En dat is een teken, dat je te hoog zit. Dus knoflook is volgens mij voor mij vanaf nu taboe.
Ik moet het nog even met de diabetesverpleegkundige hier over hebben, of ze er wel eens meer van gehoord heeft.
En als het verder niet daalt, moet ik gaan insuline-spuiten. En daar zit ik echt niet op te wachten.
Jammer, maar m'n lijf werkt niet erg mee. :banghead:

Ereinion

 :knuffel:

Dat spuiten lijkt me ook niets. Hopelijk gaat het snel beter.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :-\ Hum...balen! Wanneer heb je de afspraak met de diabetes-verpleegkundige?  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Sismo

Oef, dat duurt nog lang.....ga je het nu vaker zelf controleren? Of is dat overbodig?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-