Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Hij had het inderdaad duidelijk niet begrepen. Erg jammer dat hij zo bot reageert.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

had een heel moeilijk pieker-weekend... wat zo'n ervaring al niet met een mens kan doen he... ik voel me weer zo down  :'(

Dutchamoeba

 :78:

Kop op... De ene 'relatie' is voorbij, richt nu je vizier op de volgende...

Mannetje

Inderdaad, al doende leert men. Niet luisteren naar dat stemmetje in je hoofd! Die praat je alleen maar de afgrond in.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Trek het je niet te hard aan. Je bent per ongeluk op de compleet verkeerde man gelopen en hij was niet eerlijk genoeg om dat van bij het begin te bekennen. Er zijn er gelukkig nog veel andere dus geef de moed niet op.
Je hoeft er niet naar te zoeken, ondertussen heb je steeds mooier weer en je vrienden waardoor je je zeker ook kan amuseren.
Dikke :knuffel: en ik smijt je nog een touw om snel uit de put te kunnen kruipen ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

solo

 :knuffel: :knuffel: dit kun je nu wel gebruiken
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

myra


Ereinion

Gelukkig, want dat knuffelt wel zo handig.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Knuffelen kan ook best éénrichtingsverkeer zijn. De knuffelende smiley is rood wat misschien wel betekent dat hij niet geknuffeld wil worden. De geknuffelde smiley is groen en wil blijkbaar wel geknuffeld worden.
* Jovi_Hobbes herleest dit bericht en denkt dat het tijd wordt om uit te loggen, dit komt niet echt samenhangend over...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Volgens mij steekt de rode knuffelaar iets lekkers van eten of drinken in de mond van de geknuffelde en daarom lacht de geknuffelde. Dit heeft helemaal niets met knuffelen te maken! :o
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

oei, zware filosofische vragen in m'n fanclub?  ;D

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op april 14, 2011, 11:25:20 PM
Volgens mij steekt de rode knuffelaar iets lekkers van eten of drinken in de mond van de geknuffelde en daarom lacht de geknuffelde. Dit heeft helemaal niets met knuffelen te maken! :o

Tja, zo kun je het ook zien.  :o
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.