Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Slangen.  ;D


Ik ben benieuwd waar Myra allemaal van droomt...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba


pinky

Wel een goed idee! Ik hoorde laatst dat lintwormen vanzelf naar buiten kruipen als je er één of ander lekker eten onder houd. Lekker lintwormeten wel te verstaan. Lijkt me heel vreemd, dat er een lintworm ineens uit je kruipt. Had ik nog nooit van gehoord... wel van iemand die haar eigen darmen eruit poepte... maar ja, dat is weer een ander verhaal.

Trouwens.... we gaan echt compleet  :offtopic:

Ereinion

Misschien heeft Myra ook wel...  :o

Sorry, Myra.  :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Pinkeltje op januari 10, 2011, 10:34:46 AM
Neej, ik heb gedroomd over megaspinnen die ontwormd moesten worden! Net zoals apen vlooien, hadden die spinnen gewoon regenwormen in hun vachtje. En de spinnen hingen gewoon aan het plafond bij ons boven de eettafel. Die wormen schenen vers uit hun vacht namelijk erg smakelijk te zijn. Ik heb ze maar niet geprobeerd en ben hard weggerend.

lijikt me niet zo'n geweldige droom  :-\ Ik heb gedroomd dat ik mij aan voorbereiden was om naar een feestje te gaan... Net toen ik vertrekkensklaar stond, ging de wekker toch niet af zeker!!!  :banghead:

myra

Citaat van: Ereinion op januari 10, 2011, 09:46:11 PM
Misschien heeft Myra ook wel...  :o

Sorry, Myra.  :-[

Nee, dan zou ik slanker moeten zijn  ;D

pinky

 :schater:

Maar de wekker die een leuke droom verstoord. Zo irritant. Ik vraag me ook af waarom dromen altijd pas op het laatst komen en niet gewoon aan het begin! Maar ja... zal wel zijn redenen hebben!

Maar wie weet droom je dan vannacht wel verder over dat feestje. Zou wel tof zijn!

myra

ze komen wel aan het begin van je slaap ook, maar je herinnert je er niks meer van omdat je daarna in een diepere slaap terecht komt... je herinnert je alleen de dromen waaruit je wakker wordt heb ik ooit eens gehoord...

Sismo

Heel hard aan je feest-droom denken voor je weer gaat slapen, soms loopt een droom dan door!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Vannacht ben ik ontvoerd door een oude vent in zijn caravan in Rome. Oprah Winfrey heeft me toen gered. En toen werd ik inderdaad wakker, haha!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba


myra

Misschien kunnen we een topic over onze dromen starten in Buitenaards? of eerder in onzin?  :D

Had vandaag een droomwoordenboek in mijn handen in de boekenwinkel, maar toch niet meegenomen... het was erg 'encyclopedisch' :), niet leuk om rustig in te lezen...

pinky

Ja, dat nieuwe topic had ik me ook al bedacht, haha! We zitten nu jouw fanclub vol te kalken

myra

oh, fanclubs zijn er om te kladden...Daarom staan ze ook bij 'onzin'.


de laatste tijd is mijn leven werken, werken, werken. Veel zieken op het werk, en deze en vorige week draaide de leefgroep op 4,5 personeelsleden... (de halve is iemand die half time werkt, geen half mens dus he  ;D ). Volgende week is er verbetering op komst.

Iets anders nu... eigenlijk blijf ik problemen hebben om mensen los te laten... Als ik iemand graag heb, heb ik zowat de neiging om die persoon voor mezelf zo op te hemelen, vaak te vragen hoe het met hem of haar gaat, regelmatig een smsje, mailtje . Ik ben zeker geen stalker, tis niet dat ik de hele dag mensen overlaad met wanhopige berichtjes :) Eén enkele persoon heeft me gezegd dat ik te 'bezitterig' ben, en dat ik niet zo'n 'exclusieve' vriendschap mag verwachten... En nu zit ik daar wel mee... Kan het zijn dat ik teveel van mijn vrienden hou? Teveel aan hen gehecht ben?

Langs de andere kant heeft die persoon ook een heel andere instelling dan ik zelf... hij heeft zelf 100den vrienden, maar allemaal vrij oppervlakkige contacten...Verdenk hem eigenlijk wel van bindingsangst...Op die manier zou ik ook niet kunnen leven.